top of page
  • barefootshoereview

Episode 66 - Ultra III Bloom (עברית)


ה-Ultra Bloom III הפופולרי של Vivobarefoot חוזרים בעדכון העיצוב השלישי שלהם. מותג הנעליים 'יחפות' זה יוצר נעלים שנועדו להרגיש כאילו אתה הולך ללא נעליים כלל, וה-Ultra Bloom הוא בהתאם. קל משקל, משחורר ועם סוליה גמישה .שנועדו לעזור לך ללכת במים בצורה נעימה מבלי תחושת עומס. אך עדיין מאפשרים לך להשתולל איתם בעיר. אנחנו חושבים שהן נעל המים הטובה ביותר לפעילויות על בסיס מים בשוק כרגע.

בהתחלה נמשכתי לנעל הזו כי חיפשתי נעל מהירה שהייתה אוורירית מספיק כדי להיות כמו סנדל אבל עם חלק עליון סגור לגמרי. מיותר לציין שדי התרשמתי.


הנעליים הללו ניתנו לי לסקירה, אולם דעתי היא שלי. עמוד זה משתמש בקישורי אפייליט , וברכישה מקישור אפייליט, אקבל עמלה קטנה שלא תעלה לך כלום. תודה, ותהנה מהקריאה!

לגישה ל-Vivobarefoot ישראל/Barefoot Life לחץ כאן.



מבט כולל על חברה:

Vivobarefoot Limited מייצרת ומוכרת נעליים לגברים, נשים וילדים. החברה מציעה בגדי קז'ואל, ספורט מגרש, גולף, חדר כושר, טיולים, ספורט פנים, סגנון חיים, ריצת כביש, ריצת שבילים, הליכה, עמידות לחורף ונעלי עבודה לגברים, כמו גם נעלי ספורט מים לנשים; ומשחק, בית ספר וספורט מים לילדים. הנעליים שלה זמינות באינטרנט ובאמצעות חנויות בבריטניה ובעולם. Vivobarefoot Limited הייתה ידועה בעבר בשם Terra Plana international Ltd. ושינתה את שמה ל-Vivobarefoot Limited בדצמבר 2015. החברה נוסדה בשנת 1997 ובסיסה בלונדון, בריטניה.

גלאד קלארק, דור 7 לצאצא של חברת נעלי קלארק הקים את VIVOBAREFOOT עם בן דודו אשר קלארק. המשימה שלהם היא לשנות את תעשיית ההנעלה על סמך תובנה פשוטה אחת - נעליים צריכות לתת לרגליים שלך לעשות את הדבר הטבעי שלהן. כל נעל כוללת פטנט, סוליה דקה במיוחד ועמידה בפני פנצ'רים המגנה על כף הרגל ומאפשרת משוב חושי מרבי.

Vivobarefoot Israel- Barefoot Life Israel היא אחת החנויות הבודדות בעולם המציעה מגוון רחב של מותגי נעליים מינימליסטיים וכן מרכז לחינוך יחפים.





רושם ראשוני

· יש להן אסתטיקה דומה לנעלי קרוקס, בהתחלה חשבתי ללבוש אותן רק לפעילויות על בסיס מים או חוף, אולם הן למעשה די נחמדות ואף התחלתי להשתמש בהן לטיולים מקומיים.

· המידה הרגילה שלי 42 אך הנעל הייתה טיפה גדולה עליי אבל מערכת השרוכים האלסטית מאפשרת להדק את הנעל ולהתאים אותה כף הרגל שלך.

· דאגתי שהנעל תזיע כשהיא חמה ואני אחליק כי היא גומי. אולם לא החלקתי בכלל אבל הייתי לוקח מידה אחת יותר קטנה.

· החומר שונה מאוד מדגמי Vivobarefoot אחרים

· הנעל גדולה יותר מדגמי VivoBarfoot אחרים.

· לסוליה החיצונית יש מראה קשוח מגניב ומגניב





גודל והתאמה

אני באורך 26 ס"מ עם רוחב 10.1, אני 42/8 כמעט בכל מותג. יש לי כף רגל שרירית בנפח גבוה.

· אני בדרך כלל מידה 42 ברוב דגמי VivoBarefoot, אולם זה היה הדגם הראשון שמצאתי שהמידות לא היו עקביות. המידות גדולות, ואני ממליץ לקבל מידה קטנה יותר. במקרה שלי מידה 41 הייתה מושלמת.

· יש להם הרבה מקום הן ברוחב והן מבחינת נפח מה שהופך את זה למתאים לכפות רגליים בנפח גבוה. יש גם קצת מרווח אצבעות נוסף אבל זה נובע בעיקר מכך שהוא טיפה גדול עליי


חומרים

· החלק העליון של הקצף בצורת משושה עשוי בחלקו מקצף בלום, שנוצר באמצעות אצות רעילות במים אך לא מזיקות כשהן משמשות כחומר לנעל. עיצוב חלת הדבש מאפשר למים ולפסולת לעבור דרכם, מה שהופך אותך לזריז יותר מתחת למים מבלי להקריב את היציבות היבשתית.

· הסוליה באמת אוחזת ויש לה משיכה נוספת בנקודות המגע ברצפה.

· מערכת השרוכים האלסטית קלה במיוחד להתאמה, אתה יכול לתחוב או להחליק את הגומי העודף סביב עצמו. אם אתה מוצא את הנעל רופפת פשוט תן את האלסטית למשוך טוב ודחף את נעילת ההחלקה כלפי מטה.


ביצועים:

· עם תכונותיו האמפיביות, ה-Ultra bloom 3 מצטיין בפעילויות המבוססות על מים. זה מרגיש כאילו זה עור שני, יש לו מערכת שרוכים אלסטית כדי לאפשר שימוש קל יותר ויש לו את תכונות הניקוז/נשימה/ניקוי הטובות ביותר שראיתי בנעל. אני לא יכול לחכות לשחות באלה.

· אתה יכול להתיז בקלות בבוץ, בשטח רטוב ולנקות אותם בשטיפה מהירה.

· השתמשתי בהם לריצה וטיולים קלים ולא היו לי בעיות.

· כאשר ניסיתי לשחק בהם פריזבי היה קשה יותר מכיוון ששמתי לב להחליק בנעל בזמן האטה ושינוי כיוון.

· כבר לקחתי אותם לטיול קמפינג והם מאוד אווריריים ונוחים בימים חמים יותר, קל להחליק אליהם ועולים על כפכפים. אחרי כמה טיולים חטפתי קוצים מהסוליה אז אני לא בטוח אם אקח אותם לשטח טרשי עם קוצים


מפרט טכני: סוליה חיצונית: פטנט, שכבה דקה במיוחד, עמידה בפני פנצ'רים. עמידה בפנצ'ר פי 5 מסוליה רגילה באותו עובי (100% טבעוני)

חלק עליון: דפוס בצורת חלת דבש בחומר קצף BLOOM® (100% טבעוני) המסיר פריחת אצות מזיקות מקווי מים כדי להפוך את הנזק של זיהום המים.

דרופ: 0 מ"מ

גובה ערימה: 7 מ"מ (אין מדרסים זמינים באולטרה)

משקל: 100 גרם לנעל (מידה 42)

שרוכים : שרוכים אלסטיים והחלפה

v

ניקוי:

הכי קל לניקוי פשוט לשטוף עם צינור או באמבטיה שלך וכל הבוץ יורד



סיכום:

אני קודם כל ממליץ על להוריד מידה אחת. בסך הכל מדובר בנעל ייחודית עם שימוש בנישה, הן נראות ומתפקדות כמו נעלי מים, אך אני אוהב לחבוש אותן ולטייל בעיר ובטיולי יום קצרים. הם יוצרים נעל קלה להחליק בעולם של נעלי החלקה חמות ומזיעות. זה גם יתרון עצום עבורי לדעת שמה שאני לובש על הרגליים עשוי בר קיימא וטוב לסביבה.

לגישה ל-Vivobarefoot ישראל/BAREFOOT LIFE לחץ כאן.



שון וצרלי <3


bottom of page